::Saya Dayah::
D'Owner!

Assalamualaikum..



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


Tagboard!

Peace !!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Noor Hidayah
Others:   


Maharaja Lawak'2011

Bertitik tolak daripada kejayaan dan penerimaan positif terhadap program Raja Lawak, sebuah program realiti pencarian bakat untuk menjadi pelapis dalam bidang lawak jenaka dan komedi di kalangan rakyat Malaysia, Astro buat julung kalinya mempersembahkan Maharaja Lawak..


Dari Raja Lawak 1 smpai 4 aku xpenah trlepas tgk taw... Ni da smbung bLja,da duk jauh daRi uma, Raja Lawak 5 da trlepas da.. sempat tgk bRape episod je.. Sdih toL..!! Aku ni da la pmiNat stie Raja Lawak.. da tu,ag kuar Maharaja Lawak lak... waLopon g2, aku ttap amik taw saL aReNa lawak ni sbb aku da laMe brkecimpuNg daLam aReNa ni.. Huhu... Nahh!! peseRta2 MAHARAJA LAWAK'2011..